سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی هوشمند نوین

بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی برای شرکت های خدمات حرفه ای

 

بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی هوشمند نوین

هدف اصلی استفاده از نرم افزار حسابداری آسانتر کردن زندگی با صرفه جویی در وقت ، هزینه و در هر زمان که می خواهید در هر کجا که هستید می توانید بینش بهتری داشته باشید. تنها مشکل این است که بسیاری از ابزارهای نرم افزاری حسابداری در آنجا وجود دارد و همه آنها می گویند که آنها دقیقاً می توانند آنچه را می خواهید انجام دهند. بنابراین بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های خدمات حرفه ای و مشاغل کوچک کدام است و چگونه می توانید آنها را پیدا کنید؟

 

ما هم همین مسئله را شگفت زده کردیم ، بنابراین به دنبال 50 "بهترین لیست" ، 20 با ارزش ترین "بهترین لیست" را انتخاب و ترکیب کردیم و برنامه های نرم افزاری حسابداری را که در بیشتر این لیست های اخیر منتشر شده نشان داده می شود ، رتبه بندی و مرتب کردیم. از مجموع 62 برنامه نویسی نرم افزار حسابداری که مورد بررسی و رتبه بندی قرار گرفته اند ، در اینجا 15 نتیجه برتر آورده شده است!

 

لیست سرآمد بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های خدمات حرفه ای و سایر SME

FreshBooks - از 20 بار در لیست 17 مورد ، لیست کتابهای شماره یک نرم افزار حسابداری ما برای ارائه دهندگان خدمات حرفه ای و سایر مشاغل کوچک ایده آل است. این یک راه حل ارزان و تنها آنلاین است که یک کار عالی از حسابداری استاندارد ، صورتحساب را انجام می دهد و برای شرکت های کوچکتر و پیمانکاران مستقل عالی است. FreshBooks به عنوان یک سرویس اولیه صورتحساب آنلاین شروع شد ، و به سرعت ویژگی هایی از قبیل گزارش های مالی ، ردیابی هزینه و زمان را اضافه کرد ، و دارای یک خانواده چشمگیر از افزودنیهای یکپارچه است که سودمندی آن را گسترش می دهد. با گذشت سالها ، FreshBooks تغییرات بی شماری کوچکتر را در اختیارتان قرار داده و باعث شده است تا ضمن حفظ سادگی و سهولت استفاده از آن ، قابلیت های بیشتری برای آن فراهم شود.

QuickBooks - از 20 بار 18 مورد ذکر شده ، QuickBooks به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری برای شرکتهای خدمات حرفه ای و سایر مشاغل کوچک در نظر گرفته شده است. به دلیل دارا بودن امکانات و رابط کاربر پسند ، در بین کاربران محبوب است. این یک سیستم حسابداری غنی و بصری است که می تواند نیاز اکثر مشاغل کوچک و متوسط ??را پشتیبانی کند. تمام نسخه های این برنامه امکان ردیابی درآمد و هزینه ها ، صورتحساب و پیوند آنلاین با موسسات مالی را فراهم می آورد. نسخه های Essentials دسترسی حداکثر 3 کاربر را فراهم می کند ، در حالی که نسخه Plus ردیابی موجودی ، کنترل سفارش سفارش و دسترسی حداکثر 5 کاربر را اضافه می کند.

Xero - از 20 بار 18 مورد ذکر شده ، Xero یک ابزار حسابداری مبتنی بر ابر است که امکان فاکتور ، سفارشات خرید ، آشتی بانکی ، نظارت بر موجودی و موارد دیگر را فراهم می آورد. این بسته حسابداری ، مشاغل کوچک و متوسط ??(SMB) را هدف قرار می دهد. ثروت از ویژگی ها و رابط کاربری جذاب و بصری باعث شده است که این مورد در اکثر کاربران بسیار پرطرفدار باشد. علاوه بر پشتیبانی مرورگر ، Xero دارای برنامه های Android و iPhone / iPad برای دستگاه های تلفن همراه است.

Sage 50 - 6 مورد از 20 بار ذکر شده ، که قبلاً با عنوان Simply Accounting نیز شناخته می شدند. این یک راه حل جامع و حسابداری جامع برای تجارت کوچک است. مانند QuickBooks ، Sage از نسخه های ابری مبتنی بر پرداخت ماهانه استفاده می کند ، که در واقع ارزش عالی برای پول به عنوان لیست حقوق و دستمزد درج می شود. Sage 50c راه حل حسابداری دسکتاپ مشاغل کوچک آن است که مجموعه ای جامع از ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی را با قابلیت های ابر زمینه ای در بر دارد.

Wave Accounting - 13 مورد از 20 بار ذکر شده ، نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب برای مشاغل کوچک است. در میان دیگران ، قیمت آن نسبت به بسیاری از رقبا کمی متفاوت است ، زیرا ضمن شارژ هزینه های ماهانه برای پشتیبانی مشتری ، نسخه رایگان نرم افزار خود را ارائه می دهد ، و دو رده خدمات را برای انتخاب ارائه می دهد. این ظاهری جذاب و مجموعه ای از ویژگی هایی دارد که بسیاری از دارندگان تنها ، پیمانکاران و مشاغل کوچک را راضی می کند.

Sage One - لیست شده از 20 بار ، بسته بندی حسابداری مبتنی بر ابر ، ارزان ، ارزان است. Sage One برای کارآفرینان و مشاغل کوچک طراحی شده است که به درآمد و هزینه اولیه نیاز دارند. این شامل ویژگی هایی از قبیل صورتحساب در وقت ، حقوق و دستمزد و گزارش حداقل نیست. اگر به تازگی مشاغل آزاد شروع کرده اید یا صاحب مشاغل کوچک و بدون کارمند هستید ، بسته استاندارد صورتحساب / صورتحساب آنلاین مانند Sage One احتمالاً بهترین بازی شما خواهد بود.

Zoho Books - 12 مورد از 20 بار ذکر شده ، یک سرویس حسابداری عالی و بسیار انعطاف پذیر است که با بازیکنان برتر بازار مطابقت دارد. ابزار یک برنامه حسابداری آنلاین مبتنی بر اشتراکی است که مورد استفاده بسیاری از مشاغل کوچک قرار می گیرد. ردیابی هزینه ، صورتحساب ، تخمین ، پیگیری زمان و ویژگی های پرداخت صورتحساب ، آن را برای فریلنسرها ایده آل می کند. متأسفانه ، در حال حاضر این شامل حقوق و دستمزد نمی شود و همچنین با برنامه ها یا خدمات حقوق و دستمزد شخص ثالث ادغام نمی شود.

AccountEdge Pro - از میان 20 بار 6 مورد ذکر شده ، یک نرم افزار ساده حسابداری مبتنی بر دسک تاپ است که حقوق و دستمزد را کنترل می کند و خرید و فروش را مدیریت می کند. ویژگی ورود دوگانه IIt به حسابداران امکان می دهد پرونده های خود را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعات عملیاتی را برای گزارش های سفارشی روشنگری در هر زمان استخراج کنند. از ویژگی های آن می توان به گزارش های موجودی فوق العاده ، صورتحساب خودکار و سپرده مستقیم اشاره کرد.